Merijn Everaarts - Jordy Sloots

Drie nieuwe sprekers bekend

Als merk wordt steeds meer van je verwacht dat je een positieve impact hebt op de maatschappij en het klimaat. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Hoe ga je als merkleider om met deze verantwoordelijkheid? Dat is het thema van Merkkracht, het unieke eeuwfeest van bvA op 12 maart.

Niet eerder stonden er op één podium zoveel (internationale) topsprekers die bereid zijn hun ervaringen te delen. En vandaag kondigt bvA nog drie nieuwe sprekers aan: Merijn Everaarts (Dopper) en Helen Mets (DSM) vertellen welke positieve impact ze willen maken, maar ook welke dilemma’s ze zijn tegengekomen. Jeroen Smit, auteur van ‘Het grote gevecht’ deelt wat merkleiders kunnen leren van Paul Polman en zijn inspanningen bij Unilever.

Verwacht op MerkKracht concrete handvatten die CMO’s en hun marketingafdelingen kunnen gebruiken bij de vraag hoe om te gaan met de ‘dubbele verantwoordelijkheid’ voor maatschappelijke én financiële resultaten. Veel inhoud en inspiratie maar ook voldoende ruimte om te netwerken en de 100e verjaardag van bvA te vieren tijdens het walking dinner en de feestelijke optredens.

Dit ‘eens in de 100 jaar event’ wil je niet missen. En als je nu boekt profiteer je tijdelijk* van €50,- bvAlentijnskorting!

(Foto: Merijn Everaarts-Dopper, credits: Jordy Sloots)