EostaLogo_goed

bvA laat merkleiders met MerkKracht aan het woord: Eosta

Wat inspireert deze merkleiders? Welke positieve impact willen zij maken met hun merk en welke dilemma’s komen ze daarbij tegen? Volg de interview-serie de komende weken in aanloop naar het grote MerkKracht evenement op 12 maart a.s.

Kijk hier het tweede interview met CEO en merkleider van Eosta, Volkert Engelsman

We zijn rebels en hebben er geen moeite mee om retailers voor crimineel uit te maken.”

Eosta wil een bijdrage leveren aan gezonde voeding, een beter milieu en sociale verantwoordelijkheid. Ze geeft de groente- en fruitteler een gezicht en maakt de inspanningen van de teler voor de maatschappij zichtbaar via het “trace & tell” merk Nature & More. Op deze manier stelt Eosta de consument in staat een goed geïnformeerde inkoopbeslissing te nemen, tegen een prijs die recht doet aan gezondheid, milieu en samenleving.

Of zoals Volkert Engelsman het zelf verwoordt: “Menselijkheid en zakelijkheid wegen bij Eosta even zwaar. Niet alleen denken maar ook doen, niet alleen voelen maar ook presteren. Eosta werd in 1990 opgericht en wordt iedere dag opnieuw tot leven gebracht door alle teamgenoten die iedere dag weer opnieuw inhoud geven aan het beste van twee werelden: maatschappelijk idealisme en commercieel realisme. Ofwel: Where ecology meets economy.”

(Bron: website Eosta)

Bekijk hier het volledige interview (17″)

Meer impact en verantwoordelijkheid van merkleiders zien? Kom naar op 12 maart naar MerkKracht!