aegon wit3

bvA laat merkleiders met MerkKracht aan het woord: Aegon

Wat inspireert deze merkleiders? Welke positieve impact willen zij maken met hun merk en welke dilemma’s komen ze daarbij tegen? Volg de interview-serie de komende weken in aanloop naar het grote MerkKracht evenement op 12 maart a.s.

Een merk heeft impact maar daarmee komt ook verantwoordelijkheid. Hoe zien CMO’s als merkleiders dat? En hoever reikt hun verantwoordelijkheidsgevoel? Hoe zorg je in een koude financiële markt voor een warme beleving bij je merk. Maarten Edixhoven van Aegon vertelt erover. ‘De kou uit het blauw halen’, noemt Maarten dat. Hoe Aegon dat gedaan heeft, vertelt hij in deze video.

Kijk hier het interview (6″47) met CEO en merkleider van Aegon, Maarten Edixhoven:

Bekijk hier het volledige interview (17″)

Meer impact en verantwoordelijkheid van merkleiders zien? Kom naar op 12 maart naar MerkKracht!