MerkKracht: impact en verantwoordelijkheid van merkleiders
Om als merk tegelijk aan de groeiende verwachtingen van zowel consumenten als aandeelhouders te voldoen en naast winst maken ook nog je verantwoordelijkheid te nemen voor maatschappelijke thema’s, is geen gemakkelijke opgave. Niet zo vreemd dat veel merken aangeven moeite te hebben met het vinden van een balans tussen zakelijke en maatschappelijke belangen en verantwoordelijkheden.
Het thema ‘Impact en verantwoordelijkheid van merkleiders’ is echter relevanter dan ooit; de maatschappelijke impact van COVID-19, alle discussies over racisme, inclusie en de verantwoordelijkheid van de online platforms hebben dat de laatste maanden extra onderstreept! Onze topsprekers zullen ingaan op deze actualiteit. Kortom, een uniek, online event dat je als merkleider niet mag missen!
Het ticket voor MerkKracht geeft toegang tot:
Een uniek, online event
&
Het (terug-)kijken van alle content na afloop
&
Netwerken en interactie met andere deelnemers
&
1+1 gratis:
je krijgt één extra ticket voor een collega
Neem deel aan MerkKracht en laat je inspireren door (inter)nationale top-merkleiders die het al is gelukt om met hun merk daadwerkelijk iets bij te dragen aan de maatschappij. Luister naar visionairs die hun toekomstbeeld van het marketingvakgebied schetsen en laat je verbazen door de wetenschappers die hun bijzondere historische en sociologische invalshoeken met je delen.